Friday 3 November 2017

Forex Trading System Det Verk


Hvordan virker valutahandelsarbeid Oppdatert 03 februar, 2017 Valutahandling var en gang bare noe folk måtte gjøre når de reiste til andre land. De ville bytte ut noe av deres hjemlands valuta for en annen og utholde dagens valutakurs. I disse dager, når du hører noen, refererer du til valutahandel. de refererer vanligvis til en type investeringshandel som nå har blitt vanlig. Traders kan nå spekulere på fluktuerende verdier av valutaer mellom to land. Det er gjort for sport og profitt. Nybegynnerehandel Dette virker som noe de fleste ville finne lett, bortsett fra i denne bransjen er det høy grad av svikt blant nye handelsmenn. Selv handelsmenn som er klar over det, har en tendens til å begynne med holdningen til 34, men det skjedde med meg34. Til slutt går 96 av disse handelsmennene bort tomt, ikke helt sikker på hva som skjedde med dem, eller kanskje til og med føler seg litt lurt. Forex trading er ikke en svindel det er bare en bransje som primært er satt opp for innsidere som forstår det. Målet for nye handelsmenn bør være å overleve lenge nok til å forstå det indre arbeidet med valutahandel og bli en av disse innsidere. Nummer én ting som henger mest handlende ut for å tørke er evnen til å bruke forex trading utnytte. Ved hjelp av løftestang gjør det mulig for handelsmenn å handle på markedet med mer penger enn hva de har på sin konto. For eksempel, hvis du handlet 2: 1, kan du bruke 1000 innskudd, for å kontrollere 2000 av valuta på markedet. Mange forex meglere tilbyr så mye som 50: 1 innflytelse. Nye handelsfolk har en tendens til å hoppe inn og begynne å handle med den 50: 1 innflytelse umiddelbart uten å være forberedt på konsekvensene. Handel med innflytelse lyder som en veldig god tid, og det er sant at det kan øke hvor lett du kan tjene penger, men det som er mindre omtalt, øker også risikoen for tap. Hvis en forhandler med 1000 på sin konto handler med 50: 1 og handler 50.000 på markedet, er hver pip verdt rundt 5. Hvis gjennomsnittlig daglig bevegelse er 70 til 100 pips. på en dag kan det gjennomsnittlige tapet være rundt 350. Hvis du gjorde en virkelig dårlig handel, kan du miste hele kontoen din om 3 dager, og det antas selvfølgelig at forholdene er normale. De fleste nye handelsmenn som er optimistiske, kan si 34, men jeg kan også doble kontoen min på bare noen få dager.34 Selv om det virkelig er sant, ser du på at kontoen din svinger som seriøst er veldig vanskelig å gjøre. Mange begynner å antar at de kan takle det, men når det kommer ned til det, blir det ikke gjort forex trading feil. Unngå feil Hvis du antar at du klarer å ikke falle for drivstofffellen, må du ha et håndtak på dine følelser. Den største tingen du vil takle er dine personlige følelser når du handler forex. Tilgjengeligheten av innflytelse vil friste deg til å bruke det, og hvis det virker mot deg, vil dine følelser ha din visjon opp ned, og du vil trolig tape penger. Den beste måten å unngå alt dette på er å ha en handelsplan som du kan holde fast ved. Ikke bare bør du ha en handelsplan, men du bør holde en forex trading journal for å holde oversikt over fremdriften din. Du kan føle deg når du ser på nettet, de andre kan handle forex og du kan. Det er ikke sant, det er bare din selvopplevelse som gjør det til den måten. Mange mennesker som handler utenlandsk valuta sliter, men deres stolthet holder dem fra å innrømme sine problemer, og du finner dem postet i nettfora eller på Facebook om hvor flott de gjør når de sliter akkurat som deg. Å vinne på trading forex online er et oppnåelig mål hvis du blir utdannet og holder hodet sammen mens du lærer. Øv på en Forex trading demo først, og start små når du begynner å bruke ekte penger. Alltid la deg være feil og lær hvordan du går videre fra det når det skjer. Folk mislykkes i forex trading hver dag for mangel på evne til å være ærlig med seg selv. Hvis du lærer å gjøre det, har du løst halvdelen av ligningen for suksess i forex trading. Ever følte valutamarkedene er et rigget spill Rigged mot deg Vel, du er helt fornøyd, de er glemme den ulige brasten til lykke, eller sporadisk ldquoNo - Brainerrdquo-handel, og tenk på markedene som en helhet. Alt om vårt moderne Forex er designet for å forhindre deg i å vite hva som skjer i det hele tatt, til MISLEAD YOU, for å andre gjette deg, og til og med tredoble gjette deg Yoursquore SUPPOSED å miste pengene dine ndash Det var ganske bra, alle involverte: ldquoPresstitutesrdquo ndash og med god grunn. Selv din egen megler er ganske sannsynlig å gjøre handler mot deg, så tenk på dette for et øyeblikk. Politikere vil si alle slags søppel for å skjule det faktum at thesquore skriver ut penger til kjøpe stemmer. Deretter hevder de at det er noen lov fra Gud eller noe som helst. Banksters går sammen med de forskjellige charades som theyrsquore beskytter sin egen makt og til og med bailing ut sine bankkamper ndash og hele tiden pressen gjør pustfrie kommentarer på faux ldquonewsrdquo som også er designet å villede og misdire deg. Og det er bare US dollar Andre nasjoner gjør det samme også, så hva betyr alt dette? Det betyr at i den utrolig komplekse verdenen av valuta marketshellip. Å se på nyheter, økonomiske nyhetsbrev eller bruk av logikk, vil IKKE hjelpe deg. Itrsquos liker å prøve å bruke kikkert til å se bedrehellip mens theyrsquore treffer deg i ansiktet med en gjørmete spade. Du trenger en mye tryggere og smartere måte å gjøre stabile penger, noe som er uhyggelig for deres spill og bedragers ndash, noe som betyr at du kan begynne å utnytte med trygghet. du trenger er en plan, en prøvd plan som fungerer, så hvis du er en frustrert handelsmann som jeg var, les dette: Irsquom kommer til å avsløre mitt enkle system thatrsquos tok meg (og dusinvis av mine kunder) fra en nysgjerrig gambler til en profesjonell handelsmann ndash og det kan du også være med Yoursquoll, se også et klassisk eksempel på hva som skjer hvis du blir for greedyhellip Gi meg en sjanse til å fortelle deg om det. Hvis jeg kan vise deg at systemet mitt er så godt som jeg sier, og så trygt som jeg sier, så bare gi det et grep, OK, det er bare rettferdig, så godt. Den ldquowhyrdquo er fordi jeg donrsquot vil at du skal ldquoDo en Brodyrdquo ndash noensinne. Så hva , eller hvem. er Brody Hersquos fyren som viste seg for meg at du virkelig kan gjøre en vanlig inntekt fra Forex, mens du gjør din inntekt større og BIGGERhellip De enkle leksjonene Brody lærte meg, har forandret livet mitt. Jeg ønsker å forandre livet ditt til det bedre også, så før du ga dette til deg her på nettstedet mitt, trengte jeg å bevise ithellip Jeg fortalte deg tidligere at jeg solgte 400 eksemplarer av dette systemet på eBay, rett Herersquos tingen, tusenvis kan prøve hver dag, men du kan rett og slett ikke gi deg en god rangering på eBay. Andre mennesker må gjøre det. Eieren av Ebay eier alt etter alt sikkert sikkerhet. Bare eksisterende ekte eBay-medlemmer som kjøpte produktet med ekte penger, kan legge igjen en anmeldelse eller ratinghellip Så jeg solgte de første 400 eksemplarene av systemet mitt på eBay. Positiv tilbakemelding: 100 Thatrsquos nesten uhørt for mer enn en håndfull salg. Se på stjernen. rangeringer ndash 5 stjerner hele veien baby Du kan også se at jeg ble ebay medlem for noen få år siden, tilbake i 2007 og har alltid hatt en god stående og omdømme. Irsquom den virkelige avtalen, Irsquove har hjulpet mange andre mennesker og Irsquom ikke går hvor som helst, OK Irsquom her for deg, og nå vær så snill, vurder noe annet. Dette er ikke et fysisk produkt som en 500-klokke eller en 2000-fiolin. Dette er nedlastbar programvare for MT4 og min eBok. Hva betyr det? Det betyr at det er et digitalt produkt hellip. Det betyr at det ville være den enkleste tingen i verden for enhver ulykkelig kunde å gi meg en dårlig rating ndash, og de ville ikke bare måtte returnere systemet. I stedet er det mange som liker deg. lei av all sprøytenarkoman, dumme lsquorobotsrsquo og lsquomastermind gurusrsquo, kjøpte systemet mitt, prøvde det, elsket det hellip og la meg blåse den trompeten igjen ndash 100 Positiv tilbakemelding Her er bare ett dusin av mottatte utsagn: Du kan se Irsquom være rett med deg her irsquom ikke hevder å være en multi-millionær eller en slags mega-tycoon, ok tror det kan hjelpe litt åpenbart mitt system er verdifullt for deg og itrsquos gjorde meg veldig ldquocomfortablerdquo men jeg vil ikke skryte og stive rundt som en Rockefellerhellip Hvorfor ikke, kan du spørre. Kan du forestille deg å ha en gymkompis Noen som skal se opp og få deg motivert Hva med en Forex ldquomentorrdquo, noen allerede lyktes og lærte deg tauene For meg var Brody begge ndash til han blåste pengene sine, ødela sitt ekteskap ndash og aldri viste sin Ansiktet på treningsstudioet igjen Første gang jeg møtte ham, snakket han om sin nye bil, en stor hvit Lexus SUV, hans vakre kone og datter peering ut av det da han fortalte vår treningsleder om sin 5,7 liter V8. ldquoPaid cash. rdquo han la meg vite, med en smirk. Som hans bil var han stor. hellipand Jeg fant snart ut at Brody bare hadde 2 fag han likte å snakke om, hans muskler og hans moneyhellip Visst, han var imponerende, men på en irriterende måte, vet du Couldnrsquot slutte å gni ansiktet ditt i den. Thatrsquos IKKE hvorfor kalder jeg ham en taper selv. La meg forklare det ndash Hersquos a loser becausehellip Han ga meg nok ledd om Forex ndash og fikk det til å lyde lett nok ndash at jeg kjøpte en bok på Forex for å lære om det selv. Fordi han sa at det var lett, akkurat ldquoThe Forex er en tiger, vil rive deg opp hvis du ikke er sikker. Hemmeligheten er GJØR penger, ikke fare itrdquo Så bare 4 måneder senere, skjedde to svært viktige ting. Etter å ha ødelagt noen prøveversjoner var jeg handel for ekte. Du vet allerede hva som skjedde der, jeg mistet snart mer enn jeg tjente (ja, ldquotigerrdquo) Men det gjorde Brody en torsdag, han var bare ikke der, senere avsluttet han sitt medlemskap. Snart trengte treningsstudioet med gossiphellip Først hørte vi hersquod tapt, BIG TIME, mens du handlet. Den første tingen å gå var den nydelige Lexus, tilbake til forhandlerne. I løpet av uker sa ryktene hans at ekteskapet eksploderte. hans kone endte opp med å flytte tilbake til morrsquos med datteren, huset var utelukket ndash det var over for ham. Det var noe annet sladder, men jeg vil ikke høre det egentlig. Jeg vil si dette skjønt: Hvis noen støtter en familie ved å kjenne hemmeligheten til å lage en trygg, vekst inntekt fra Forex, så overbelaste de og tørke seg selv og deres familie ut Da ja, det er en loser i boken min. Så akkurat hva var hans hemmelighet når han var lsquomaking bankrsquo regelmessig Hva var reglene han fulgte Før han prøvde å bli for komplisert og for flink til sin egen god kunne jeg ikke spørre om det, og didnrsquot vil ndash spørre Brody selv Så jeg fortsatte å lete etter Brodyrsquos hemmelig til pålitelig rikdom fra Forex, andhellip Jo mer jeg lærte mer kompliserte verktøyene mine, fikk. Eksperimentering med ldquorobotsrdquo og ldquoformulasrdquo Jeg fant at jeg nå og da kunne skaffe ekte penger, gode penger, fantastiske penger, og jeg mistet det, eller SPENT det enda raskere. Jeg skjønte det ikke. Jeg begynte allerede å gjøre Brodyrsquos feil. Så jeg kjøpte flere verktøy, en annen paperback, og enda en robothellip For mange mennesker ser på Forex i dag som en høyrisiko-hegemessig lsquogamersquo ndash-gambling, i utgangspunktet. Du kan være smartere enn det. Med andre ord, kan du se hvordan dette systemet kan gi deg mye mer sikker fot, økonomisk Og hva det betyr for livet ditt, nå og i fremtiden Hva Irsquom gir deg isnrsquot komplisert, det gjør ikke noe med magi, det krever ikke noe flaky som ldquopositive energyrdquo, og du kan gjøre dette Det gjør ikke noe om hvis du er i et bjørnemarked, et bull market ndash eller loppemarked. Det virker bare. Alt du trenger å gjøre er DONrsquoT være en Brody. Hva du får i dag, er et enkelt, enkelt system. Jeg og andre har allerede vist at pipshellip og gjør mer pipshellip. Det fortsetter bare å holde på, og gjør sterke handler Sohellip om dette var en magisk messing lampe du kunne bare sitte ned og gni i mindre enn en time om dagen, hvor mye ville du betale for det Hvor mye kunne du være overbevist om å selge den for Vel de gode nyhetene for deg er at jeg donrsquot virkelig mister mye ved å selge den til Du, og nå er det nok igjen. Ikke for alltid forstår du ndash, men ikke for en Rockefeller-avgift. Og donrsquot går jakt etter flere skinnende roboter. OK Gjør hva Irsquove allerede har gjort, sett familien din først, tjene penger trygt (og donrsquot skryter om det) Yoursquoll er glad for å se at lsquoAndrewrsquos Forex Systemrsquo er fornuftig priset også, på bare 97,00. Fikk du kanskje en dobbeltapp fordi du trodde det var 247. Det er faktisk bare en token betaling for å sikre at du se dette systemet. Husk jeg sa Irsquod bevise dette var en ekte, sikrere, en mer fornuftig måte å handle valutaer Jeg tror wersquove gjort det nå, ja Ja, jeg sa fornuftig ndash fordi i Forex fornuftig betyr suksess ndash og suksess er sexy Og husk, dette er siste versjonen. med pengestyringsdelen for å sikre at du vokser din stash, større og større. De 10 beste Forex-strategiene Leter du etter den beste forex tradingstrategien Søket ditt er over. Here8217s den beste I8217ve funnet i over 10 års handel, trialsing og researching8230TOTALLY FREE FREE FOREX TRADING STRATEGIES Når det gjelder valg av strategier for handel, har du valget mellom å kjøpe en off-the-shelf eller tråkke på Internett for freebies. Problemet med gratis forex trading strategier er at de vanligvis er verdt omtrent så mye som du betaler for dem. De har blitt testet, og det er lite bevis på deres pålitelighet. Strategiene dekket her på den annen side, er de som enten jeg eller vellykkede handelsmenn jeg kjenner har brukt i en konsekvent lønnsom måte8230 N. B. Ikke alle de følgende strategiene er like i alle markeder. Noen utfører bedre enn andre, og hver enkelt trader vil finne noen strategier som er mer egnet for dem til å handle enn andre. 1: Bladerunner Trade Bladerunner er en eksepsjonelt god EMA crossover strategi. egnet over alle tidsrammer og valutapar. Det er en trendingstrategi som forsøker å plukke breakouts fra en videreføring og handle om retestene. 2: Daily Fibonacci Pivot Trade Fibonacci Pivot Trades kombinerer Fibonacci retracements og utvidelser med daglige, ukentlige, månedlige og jevnlige pivots. Hovedvekten i diskusjonen her handler kun om å bruke disse kombinasjonene med daglige pivoter, men ideen kan enkelt utvides til lengre tidsrammer som inkluderer en hvilken som helst kombinasjon av pivoter. 3: Bolly Band Bounce Trade Bolly Band Bounce Trade er perfekt i et varierende marked. Mange handelsmenn bruker det i kombinasjon med bekreftende signaler, med stor effekt. Hvis Bollinger Bands appellerer til deg, er dette vel verdt å se. 4: Forex Dual Stochastic Trade Dual Stochastic Trade bruker to stokastikker en sakte og en rask i kombinasjon for å velge områder hvor prisen trender, men overextended på kort sikt retracement, og om å knytte tilbake til en videreføring av trenden. 5: Forex Overlapping Fibonacci Trade Overlapping Fibonacci handler er favorittene til noen handelsmenn jeg har kjent. Hvis de brukes alene, kan deres pålitelighet være litt lavere enn noen av de andre strategiene, men hvis du bruker dem i forbindelse med passende bekreftende signaler, kan de være svært nøyaktige. 6: London Hammer Trade Den ekstra volatiliteten du får når London åpner presenterer noen unike muligheter. London Hammer Trade er mitt forsøk på å kapitalisere på disse mulighetene. Spesielt effektiv i London-sesongen, kan den brukes til enhver tid når prisen sannsynligvis vil ta seg sterkt i en retning, og muligens reversere fra et område av støttestøtte like sterkt. 7: Bladerunner Reversal Som nevnt ovenfor er Bladerunner en trendstrategi som følger med. Bladerunner-tilbakekallingen plukker like effektivt markeringer fra situasjoner der trenden reverserer og prisen begynner å handle på den andre siden av EMA8217s. 8: Pop n Stop Trade Hvis you8217ve noensinne har prøvd å jage pris når den begrenser seg til oppsiden, bare for å lide det uunngåelige tapet når det like fort går, vil du ha hemmeligheten til popen og stoppe handelen i Trader8217s arsenal . Det er et enkelt knep for å avgjøre om prisen vil fortsette i retning av breakout, og du må vite det for å kunne tjene på disse situasjonene. 9: The Drop n Stop Trade Den flip side av pop og stopp, denne strategien handler savage breakouts til ulemper. 10: Trading The Forex Fractal Forexfractal er ikke bare en strategi, men et konsept av markedsgrunnlag som du virkelig trenger å vite for å forstå hvilken pris det gjør, hvorfor det gjør det, og hvem gjør det flytte. Dette er typen innsideinformasjon som tok meg år og tusenvis av dollar for å lære. It8217s din her gratis. så bruk det Det finnes også flere nettsteder på nettet som tilbyr gratis strategier. Problemet med de fleste av disse nettstedene er, som nevnt ovenfor, de bare gir en kort beskrivelse av hver strategi, med lite virkelige bevis på at de jobber. Derfor er det behov for større forskning fra din side før du bruker noen av disse strategiene i din faktiske handel. Når du har valgt en strategi fra en av disse kildene, må du selvfølgelig forsøke å forsøke å forsøke å forsøke å teste den nøye. De ulike prosessene for dette er dekket i Forex Strategy Testing Det er også flere kommersielle systemer å vurdere. Siden disse er mer omfattende enn de enkle strategiene som er presentert ovenfor, og dermed faller inn i definisjonen av Forex Trading System, blir de behandlet separat i følgende avsnitt, sier Forex Trading Systems Trader G Shari Kjære Erron, takk for å ta opp om ytelse. Som jeg nettopp har begynt, vil Performance-delen bli oppdatert med tiden, også jeg vil starte min gratis bok om Forex trading, som vil være en perle i naturen, i nær fremtid. Også fremtidige videoer som vil bli lagt ut på min YouTube-kanal, vil inneholde live tradingvideoer. Strategien arbeider med prisbevegelse langs y-aksen. Det skjer en viss ting når prisen beveger seg i begge retninger, og denne tingen skjer så mange ganger som du kan se de gule flåttene i resultatbildet bilder, det gjør ikke noe vær, man tar handelen eller sitter til side, det skjer har skjedd før og er fortsatt skjer, og det er alt over diagrammer, enda en gang har jeg opptak av live-handel som snart vil bli lagt ut. Å selge denne strategien var aldri en plan, men jeg har et annet prosjekt, et Trust Eye Hospital hvor jeg vil gi laser øyebehandling til allmennheten gratis. 80 av inntektene som genereres av strategisalg, går direkte til trustfondene. En ting jeg ikke har er tid, så tålmodighet er dyd og abonnere på min YouTube Trader G Shari for fremtidige oppdateringer. Også å vite om utgivelsen av min GRATIS bok. Takk igjen Du har sikkert mye på tallerkenen din, så jeg ønsker deg alt godt med dine bestrebelser. Donald King sier Hei, kan du anbefale en strategi for handel med det som også kan automatiseres. That8217s et utrolig stort spørsmål. LOL Du må virkelig definere din behov og nåværende forhold mye mer før jeg kunne gi noen form for meningsfylt svar. Når det gjelder automatiseringsstrategier, er I8217m ikke lenger mye av en troende i dette, selv om jeg fortsetter å eksperimentere med ulike prospekter. I mange år har I8217ve forsøkt å finne en automatisert strategi som kunne stole på å utføre på lengre sikt, men mislyktes. That8217s hvorfor jeg for tiden er mer interessert i ideen om forex trading signaler tjenester: du fortsatt få fordelen av 8220making penger mens du sover8221 uten å måtte stole på unthinking automatisert programvare. John Lewis sier Hei Erron, takk for denne flotte listen, jeg ønsket å spørre deg: Etter din mening what8217s bedre, robot trading systemer eller manuelle strategisystemer som du lærer av mentorer i forex markeder Hei, takk for komplimentet I min erfaring der er rett og slett ingen erstatning for et manuell system som er skreddersydd til din unike situasjon. Nesten umulig å oppnå med automatisert handel, i hvert fall med hensyn til finjusterende aspekter. Jeg vil ha en strategi som fungerer i 15 min-1 timers tidsrammer. Min Portfoilo er 100. Jeg handler vanligvis rundt London, men det ville være fint å finne en som jobber for den asiatiske økten. I8217d foreslår at BladerunnerBladerunner ReversalLondon Hammer-strategiene begynner med. Plentry for deg i de som brukes til de tider du vil handle. I8217m ny til forex trading Jeg trenger bare et godt råd .. i8217m på Stillehavs tid Vancouver B. C risikerer 250. I8217m en kort handelsmann, eller jeg kan gå lenge så lenge jeg får en god PIPS. Jeg prøvde mitt beste for å se etter mønstre og tegning støtter og motstand, men jeg mister fortsatt penger ... så jeg gir meg nesten opp, men jeg vil virkelig lære denne tingen og forhåpentligvis tjene penger snart. Vennligst hjelp .. 8282m vurderer også å gå til leksjoner hvis jeg må. Du har åpenbart havn8217t sett på startsiden på disse sidene, ellers som en ny handelsmann, ville du ikke risikere ekte penger enda. Ta en titt på: Og så les alt annet under Start-menyen, til å begynne med. Du må forstå at du er i begynnelsen av en lang vei, og suksess kommer ikke raskt, spesielt hvis du prøver å løpe før du kan gå. Jeg vil også foreslå at hvis du vil bruke penger, don8217t gjør det på handel ennå, men på utdanning, og for det kan du prøve noen av kursene på ForexMentor: Håper dette hjelper, vær tålmodig Jeg liker strategiene listet opp, men jeg didn8217t virkelig se mye i veien for pris handling eller bruke nyheten som en driver for bevegelse. I8217m er en stor troende i begge disse stilene av handel og vil oppfordre nye handelsmenn til å lære litt om dem. Jeg er helt enig, som hvis du har tid til å lese resten av siden utover denne siden, vil du raskt se. Jeg legger alltid vekt på ting som grunnleggende, tid på dagen, nåværende markedssentiment samt rå prishandling. Å velge en handelsstrategi er som å velge en ny bil: Bilen kan enten få deg fra A til B, eller det kan drepe deg, avhengig av hvordan du kjører den. Hvordan du kjører det, er i stor grad avhengig av hvor godt du tar hensyn til ting som dagens forhold, risikostyring osv. Hvis dine stratgier og kunnskap er effektive, gjør penger enkelt, gå, hva selger du her i stedet. Er du en forex-aktør virkelig Ja, jeg er. Min side er forklarende for de som leser den. Min tidssone er GMT 5:30 og jeg er interessert i kortvarig intradag handel. Jeg er en nybegynner, så jeg vet ikke noe annet å skrive om. Jeg har handlet på demo-kontoen, og jeg fant forex trading veldig interessant. Hva slags strategi ville være best for meg, og vil også samtidig lære meg mye om markedet. Din hjelp er virkelig verdsatt. I8217d foreslår at du starter med å få tilgang til medlemmene området AuthenticFX, som også vil sette deg på en postliste for en ukentlig post ut av de store innleggene fra fortiden. Alternativt kan du se på 10 Best Forex Trading Strategies kurset: Du er klok til å handle på demo-konto på dette stadiet i din handel, og det eneste rådet jeg kan gi deg fra, er å være tålmodig og på dette scenen, hent opp hva du kan ha verdi av pålitelige ressurser. Takk for kontakten, og best med det Hei Erron Jeg vil først og fremst gjerne si flott sted, siden jeg har handlet for en stund nå, men til nå har jeg ikke vært i stand til å likestille min tap på fortjenesten min, er det noen råd du kan gi meg om hvordan jeg kan forbedre min generelle Forex ferdigheter og vurdere risikoen bedre før jeg går inn i en handel. Hilsen takknemlig, men uheldig Chester You8217ve har gjort det rette ved å bli med i e-postlister tilknyttet nettstedet. Den eneste andre tingen jeg foreslår på dette stadiet er å bli kjent med de ulike artiklene rundt nettstedet, og å være tålmodig med deg selv i handel. Det tar noen år å bli konsekvent lønnsomt. Laszlo Rezmuves sier jeg ser deg, hjelper deg her. Kanskje kan du hjelpe meg med at jeg har handlet 8 måneder og jeg tjener noen ganger, men jeg mister mer. Kan du fortelle meg en arbeidsstrategi, jeg gjør 5 min. Handel. Ærlig talt, jeg don8217t vil tjene store penger, bare sørge for mitt levebrød. Takk for ditt svar. Alle disse strategiene har vist seg å fungere for noen mennesker minst, under de rette forholdene og i henhold til sin egen traderpsykologiske profil, men du må selv gjøre noe arbeid for å finne ut hvilken som fungerer best for deg. De jobber alle med fem minutters tidsramme, noe bedre enn andre, men igjen vil det være nødvendig for deg å gjøre din egen forskning. Har du noen gang brukt en handelsrobot, hvor du kan programmere den for å inngå handler ved å spotte visse indikatorer og trekke ut av samme handler basert på andre indikatorer eller pipbevegelser Hei Paul, kort svar er nei, jeg er ikke klar over noe slikt dyr og har ikke brukt noen. Jeg leser om dem i en bok, brukt av en FX-investor i Sør-Afrika. Han holder pragrammed 8220robot8221 fra å gjøre handler under nyhetsutbrudd og har funnet det å være ganske vellykket. Jeg tror at Rob Booker kan bruke dem nå. Allikevel begynte I8217m bokstavelig talt bare ut og I8217ve hadde lest mye investeringsmateriale. Jeg sliter fortsatt med all termanologi, men det kommer sakte. Jeg regner med dette er noe du kan lære om et lite tidsrom ellers ville alle gjøre det. Mine interesser ligger i Forex nå, men begynte med handel med varer. I8217ve har handlet en demo konto på plus500. I8217ve har funnet ut at it8217 er ubrukelig for tilbakertesting, og de synes å sette kjøpverdien av en valuta nær tidligere stater med støtte og motstand. Er dette generelt tilfellet med handelsplattformer eller Er det noen andre handelsplattformer du kan anbefale, har jeg ingen erfaring fra megleren du nevner. Og hver meglerplattform kan forventes å være litt annerledes, du må bare gjøre din due diligence. Jeg anbefaler ikke noen bestemt plattform disse dager, selv om jeg for tiden bruker IC Markets 038 Pepperstone, og I8217m er fornøyd med begge. I8217ve åpnet en demo konto på IC Markets plattformen. It8217 er mye bedre. Selv om det virker åpenbart for meg at it8217 er det8217s for den litt mer avanserte næringsdrivende, eller mer avansert enn jeg så skal si. Men I8217ll liker å lære mens du gjør det. Når du føler deg som om du har et system som passer. Hvor lenge vil foreslå å teste det på en demo-konto før du går? En tøff tommelfingerregel er rundt tre måneder. Du kan sjekke ut følgende innlegg for noen detaljer som kan være nyttige: la være profesjonell her 99 av systemet virker ikke i det hele tatt fordi ingen har en krystallkule til hvor prisen skal gjøre. jeg undersøker i 5 år, prøv så mange systemer grrr hvor som helst jeg gjorde mannlige mitt eget system eller gjennomsnittlig meg 100 pa dag, men noen dager handler ikke fordi markedet ser selvmord .. etter et veldig langt søk fant jeg en korrelator eller gi meg pris action momentum at alt jeg trenger da alle mine nivåer på plass og deretter klar til å gå på 5 minutter diagram ta ett lys fortjeneste på masse størrelse 1 og la deretter løpe på 0,05 veldig enkelt. god morgen sire. I8217m skal bare gå inn i forex nå, og jeg trenger all hjelp jeg kan få på å lese diagrammer og forståelse stiler. Pls hjelpe meg Bli med i AuthenticFX-postlister er det beste rådet jeg kan gi deg. Du vil få uvurderlig informasjon sendt til deg med jevne mellomrom, helt gratis. Bare gå til nettsiden og klikk på noen av bildene rundt kantene for å angi dine detaljer. Hei erron, Spørsmål 8211 Bladerunner er egentlig MA korrekt Jeg er ny i forex, en gang jeg konfigurerer meg selv. Beklager. Sjekk ut de faktiske innleggene på Bladerunner (gjør et søk etter Bladerunner, om nødvendig), og you8217ll ser at it8217 er litt mer enn å handle med glidende gjennomsnitt. Men ja, absolutt trenden indikatoren brukes vanligvis 20 EMA eller mer foretrukket er polaritetsindikatoren en stor del av strategien. Introduksjon til konseptene for handelsstrategier og porteføljeoptimalisering En litteraturundersøkelse om ulike EC-teknikker som brukes til handelsstrategier. Veldig verdifull artikkel på en svært rik blogg. Takk for innsatsen. Strategiene er veldig gode. Capital Street Fx sier takk for å dele slik en fin artikkel. it8217s er veldig hjelpsomme for meg å bli en vellykket handelsmann.

No comments:

Post a Comment